Désolé que j’ai écrit un petit

Okok, igjen har jeg latt vær å skrive på en stund, så jeg skal prøve meg igjen på å si «jeg skal skjerpe meg». Nå får vi bare vente i spenning på å se hvordan det vil gå.

For å oppsumere litt:

Jeg har bestemt meg for å melde meg på følgende dansepartier for høstsesongen:  hip hop/street grad 1-2, jazz grad 2,  ballet grad 1 og cheer .
Hoho! Jeg gleder meg masse.

I går rundt klokken seks (på kvelden) var det ca. 18.8 pluss grader i sola.
Herlig, hva? Jeg er i ekstase over at det snart er sommer. Hurra!

For øyeblikket skriver jeg en stil som skal fremføres i morgen. På fredag så skal den leveres inn. Jeg hater å måtte skrive etter press. Det å skrive blogg er helt annerledes. Man skriver det man føler for, dessuten så er det ingen som studerer hver bidigste detalj eller setter karakter for hvor flink du er.

På fredag skal jeg til legen å må muligens ta blodprøve – redd meg!

Fredag skal vi dra på hyttetur, jeg, Vetle, Gunnar og Stig. Der er det ikke strøm, men vi har jo utedo.  Digg!

ms

Marius og meg i Tusenfryd for snart ett år siden.

supe

Fra venstre: Håkon, meg, Daniel, Matias, Kamilla, Aslak og Marius.

JEG SAVNER SOMMER

Stikkord: , , , , , , ,

Én kommentar to “Désolé que j’ai écrit un petit”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Karakter 6!

Legg igjen en kommentar