Regnbue

HOHOI!

På lørdagskvelden bestilte jeg en make-up palette med 88 forskjellige farger. Jeg bestilte også sminkepensler. Herregud, som jeg gleder meg til å få det i posten. Da kommer jeg til å se ut som en påfugl. 😀https://i1.wp.com/farm4.static.flickr.com/3455/3206075605_b6c19dc4e3.jpg

88PieceMakeupPaletteShinyCase.jpg image by flamephoenix5286

Fine farger, ikke sant?

Stikkord: , , , ,

7 kommentar to “Regnbue”

  1. Silje Says:

    Bestilte du pensler til meg og eller?(H)

  2. Synnøve Says:

    Sorreyyyy! Det gjorde jeg ikke. Paletten til deg var dyr nok. Dog, du skal få låne penslene når jeg kommer til deg på bursdagen din.

  3. Heidi Says:

    Cool! Nå har du sminke til et hvert antrekk ;D

  4. Synnøve Says:

    Yes! Vel, når den kommer i posten, så klart. 😀

  5. Vic Says:

    Hvor er det kjøpt, dyrt?

  6. Synnøve Says:

    Vic: Beklager, jeg har helt glemt hva nettsiden heter, men den kom på rundt 300-400 kroner. Du kan søke etter «make-up palette»på google.

  7. emi1992 Says:

    Åhh! Hvor kjøpte du det der?!:D Var det dyrt?

Legg igjen en kommentar

