Jeg har lyst

Jeg har lyst på sommer.
Jeg har lyst på varmen solen sender direkte mot huden min.
Jeg har lyst på iskrem som smelter i hånden på meg.
Jeg har lyst til å ligge på stranden og kjenne lukten av saltvann.
Jeg har lyst til å høre biene summe mot øret mitt.
Jeg har lyst til å løpe rundt i bare shorts og t-skjorte.
Jeg har lyst til å svette bare av å sitte stille, pga. solen.
Jeg har lyst til å bruke matchende solbriller og sommersko.
Jeg har lyst på solmoden frukt ved bassengkantet.
Jeg har lyst til å svømme i vann som har lik temperatur som meg.
Jeg har lyst til å lese en bok i grønt gress.
Jeg har lyst til å kjenne sommerens lukter.
Jeg har lyst til å få blemmer på tærne fordi sanden er så varm.
Jeg har lyst til å spille høy sommermusikk iført sommerkjole.
Jeg har lyst til å våkne av at solen skinner gjennom vinduet mitt.
Jeg har lyst på grillmat.
Jeg har lyst på d-vitaminer.
Jeg har lyst på den samme gyldenbrune fargen jeg en gang hadde.
Jeg har lyst på sommer.

Stikkord: , , , , , , , , ,

7 kommentar to “Jeg har lyst”

  1. Connie Says:

    Jeg føler med deg søster!

  2. Synnøve Says:

    M’m. :/

  3. Solveig Says:

    😦 Er bare 22 uker igjen da(A)

  4. Synnøve Says:

    Haha! Ja, det er bedre enn om vi ikke skulle fått noen sommer i det hele tatt! 🙂

  5. Silje Says:

    Lover’ei at jeg lett flytter ned til Australia ass! I Melbourne er det natt og 23 grader akkurat nå:):):):)

  6. Synnøve Says:

    Det høres DEILIG ut. Jeg vil også ha varme!

  7. julie Says:

    Beklager, har bare det bildet der fra hale den forestillingen :/

Legg igjen en kommentar

