RUMPE



Det blir litt vanskelig med trange jeans, men jeg klarte da litt.

RUMPE!!!! Ok, over til neste bilde..

Slik ser samfunnsboken min ut nå. (:

Stikkord: , ,

2 kommentar to “RUMPE”

  1. Miliam Says:

    Au og oi! Au til beina og oi til boka. Samfunnsfagtimene går unna eller?

  2. Synnøve Says:

    Jaja, herregud. Jeg får gjort kjempe mye. Neida, eller. Jo, jeg får gjort masse jeg, men jeg tror vi bare snakket i den timen, så da kunne jeg tegne litt også. (:

Legg igjen en kommentar

