To be or not to be


Jeg er ikke den type jente:
..som elsker å være i byen.
..som behandler mine venninner som om de var min kjæreste.
..som alltid skal ha oppmerksomhet.
..som baksnakker i hytt-og-pine.
..som ikke står for det jeg sier.
..som forelsker seg hele tiden.
..som liker vinter.

Jeg er den type jente:
..som er ærlig.
..som liker å prate og setter pris på en lang samtale.
..som synes skole er viktig.
..som liker smarte mennesker.
..som elsker snille, små barn.
..som har lojale venner.
..som kjøper klær for å føle seg bedre.
..som foretrekker fredager.
..som elsker sommeren.
..som elsker å sitte på café med en god bok.

(Bildene ble litt teite. Beklager det – jeg kjedet meg)

Stikkord: ,

6 kommentar to “To be or not to be”

  1. Nicoline Says:

    Jeg kjente meg igjen på det der 🙂

  2. Synnøve Says:

    Hehe

  3. Nicoline Says:

    hehe:p:)

  4. Karoline Madeleine Says:

    Fint innlegg, man ble «kjent» med deg på en måte 😀

  5. Marthe Says:

    Man hater ikke mandager, man foretrekker fredager! 😛 Ikke er jo et fyfy ord..

  6. Synnøve Says:

    Karoline Madeleine: Takk skal du ha. (: Ja, av og til må man skrive slike innlegg. Det er litt greit å vite hvem man leser om.

    Marthe: Jeg har ikke noe i mot mandager, egentlig. Det er torsdagene jeg ikke liker.

Legg igjen en kommentar

