iiiiiih

God dag, alle sammen!

Dette innlegget blir nok ikke så stort, for om få minutter, så har jeg planer om å sove litt. Denne helgen blir det nok ikke mye blogging i det hele tatt, kanskje ett innlegg i morgen også, men hvem vet?

Jeg sto opp 09:30 i dag, så jeg er ganske trøtt og sliten, kan man si. Etter å ha tatt en dusj og stelt meg litt, så gikk jeg av gårde til kinoen, hvor jeg og mange andre skulle øve til danseforestillingene som er neste helg. I kinoen har jeg nå vært fra 11:30 – 15:**, men i morgen så må jeg være mye lenger, noe som suger litt. Jeg trenger søøøøvn!!!

For å se på den lyse siden, så har det vært ganske gøy. Balletten gikk mer eller mindre bra, cheer’n gikk kjempe bra, bortsett fra akkurat da jeg klarte å skli og lande på rumpa, men det var null stress. Jazz gikk fint og hip hop gikk bra.

På vei hjem, så så jeg forresten en isbjørn. Ok, det var ingen isbjørn, men det var en helt enorm, hvit hund, så på avstand, så var «bjørn» det første jeg tenkte på. Det var helt sykt. Skumle skumle hunden.

Jeg kan ta å legge ut noen bilder senere (har ikke bildene enda), hvis dere vil?

Stikkord: , , , , , , ,

Én kommentar to “iiiiiih”

  1. The Giant - Kjetil Says:

    Aldri truffet en bloggleser før, hvis ikke jeg har solgt noe til dem eller hvis man treffes randomly.

    Ellers så har jeg blitt kompiser med folk gjennom bloggen, og det er no helt annet, for da blir man venner. Selvfølgelig har jeg lyst til å møte de jeg blir kompiser med, men tviler på at jeg kunne gått på date med noen av dem.

Legg igjen en kommentar

