LOOK WHAT I GOT

I dag startet jeg på skolen og var i litt dårlig humør, men det forandret seg veldig da jeg fikk se hvilken karakter jeg fikk på mitt engelskforedrag om temaet «slave trade». EN FEM PLUSS! HURRA! Jeg ble så glad. Da jeg sto der framme (foran klassen), så var jeg så nervøs at jeg trodde jeg skulle dø. Det gikk jo tydeligvis veldig bra, selv om jeg glemte litt av innholdet og bare måtte improvisere. Faktisk, så var det nettopp dette som gjorde at jeg fikk pluss. Kult! Kommentarene jeg fikk var:

  • Fin powerpoint m/gode bilder
  • Gode ord
  • Masse god og tydelig informasjon
  • Meget sterk

Det var et punkt til også, men jeg klarer ikke helt tyde hva hun har skrevet der. Nuvel. Jeg er i ekstrase, og ikke minst; veldig fornøyd med meg selv. Bare se hvor glad jeg er (bildet er tatt i 8.klasse, men det får gå).. 😀

PS: For dere som er interessert i å se flere merkeklær/ting jeg har fått, så følg med litt senere i løpet av dagen. Skal prøve å få lagt ut noen bilder da. (Det enkleste er å trykke på «follow this blog» på høyre side. Den er i sølv/hvitt med blå skrift og ganske lett å se. På denne måten kan du se når jeg skrever nye innlegg og holde deg oppdatert. – Du slipper da å gå innom hver dag for å se om det er noe nytt)

Stikkord: , , ,

2 kommentar to “LOOK WHAT I GOT”

  1. Mamma Says:

    Flinke jenta mi ;D

  2. Synnøve Says:

    😀

Legg igjen en kommentar

