Dans, dans, dans, dans.

Jeg tenkte at jeg ikke skulle hilse på dere denne gangen, men si at jeg håper dere kommenterer innleggene mine når dere likevel er her inne og titter. Jeg kan nemlig se hvor mange som leser hvert av innleggene mine, og det er langt over tjue nesten hver gang, så hvorfor i helvette kommenterer dere ikke? Uansett; dette skal ikke handle om dere, det er vel derfor jeg har en blogg. Den skal dreie seg om meg, meg, meg, meg og bare meg. Egosentrisk? En smule.

Som mange av dere vet, så danser jeg i fritiden min. Jeg danser hip hop, jazz, cheerdance og klassisk ballett, og virkelig digger det. Jo mer jeg danser og jo flere stilarter jeg prøver ut, så blir jeg nærmere og nærmere med å finne min stil. Beklager for å skuffe noen av dere, men klassisk ballett og jazzdans er mer meg enn hva hip hop og cheer er. Dog, jeg sier ikke at det er kjedelig. Langt i fra. Det å danse i det hele tatt er kjempe gøy, og det er nøyaktig dette jeg gjør når jeg trenger å «komme meg ut av hodet mitt». Fantastisk måte å slappe av på, og bare koble helt av (i hodet, men det skjønte dere vel?..).




Før dere forsvinner helt, så ville jeg også spørre dere om hvordan dere kom dere fram til denne bloggen? Var det via en annen blogg, eller var det egentlig en ren tilfeldighet?

Stikkord: , , , , , ,

9 kommentar to “Dans, dans, dans, dans.”

  1. wondersofunicorns Says:

    Kanskje du blir en av de profesjonelle danserne på «Skal vi danse» en dag ? 😛

  2. Ylva Says:

    Jeg gleder meg til å se deg danse på forestillingen. Synes det er bra du liker ballett bedre enn hiphop i grunn, hihi.

  3. Synnøve Says:

    wondersofunicorns: Haha, kanskje det. Det hadde jo vært veldig kult, men jeg tror jeg fremdeles har mange år foran meg med trening. Har bare danset i to år, så jeg er ikke noe mer enn amatør. 🙂

    Ylva: Kult at du kommer! Haha, ja, jeg liker det litt jeg óg, i grunn. Samtidig; jeg skulle gjerne ønske jeg kunne fått til litt moonwalk and that shit.

  4. The Giant - Kjetil Says:

    TAKK!!:D

  5. Synnøve Says:

    Ikke no’ problem. 🙂

  6. porksoda Says:

    Dansing er jo tøft. Skulle ønske jeg kunne danse noe annet en robotdansen

  7. Synnøve Says:

    Du kan jo prøve å melde deg på noe? Starte i det små..? : p

  8. Maria Says:

    Jaaa, du skal fortsette med ballet 😀

  9. Synnøve Says:

    Jepp, ballett er best! 😀

Legg igjen en kommentar

