If I were a girl

PARODY! (for øyeblikket sliter jeg med å få lagt inn videoen her, så bare trykk på linken for å se den)

Jeg fant denne på youtube for en liten stund siden, og syntes at den var ganske morsom. Dette kan ha noe med at jeg synes sangen «if I were a boy» er en helt absurd og latterlig sang. Beyonce har en bra stemme, det er ikke det, men hun synger sanger som får henne til å se ut som en teiting. Har man et talent, så synes jeg at man skal bruke det ordentlig, og da mener jeg ikke å synge sanger om hvordan det andre kjønnet skal oppføre seg/være. Ikke alle gutter er sånn som hun prøver å få fram i sin musikkvideo. Uansett; jeg skal slutte å kritisere Beyonce, det er jo uansett hun som tjener flesk av oss to. Kos dere med video’n ovenfor. Legg gjerne igjen en kommentar om dere finner noen andre gode parodier som dere vil dele.

Se Beyonce’s sang «if I were a boy» her!

Stikkord: , ,

2 kommentar to “If I were a girl”

  1. bw :) Says:

    haha digger han fyren der 😀

  2. Synnøve Says:

    Haha, det var første gang jeg så han nå, så jeg kan ikke si det samme. – Men han var hvertfall morsom i denne videoen. ^^,

Legg igjen en kommentar

