Face

www.facestockholm.com

Heisann.
Ettersom min far eier en butikk, så får han «reklame» fra andre store butikker/produsenter som f.eks. Police, Björn Borg, Roberto Cavalli og denne gangen, Face. Disse tingene tar han med hjem til meg og broren min, Vetle. Kult!

Fra Face, så fikk jeg to toalettvesker, to lipgloss og to glittermascara.


Jeg fikk to i sølv. Verdt $42 per. stk.


To av denne, bare i en veldig matt, lys rosafarge.
Den glitrer også litt. Verdt $25 per. stk.

To av denne også, bare sort og med glitter.
Verdt $17 per. stk.

Si i fra om det er noe dere vil kjøpe e.l.
Om dere også vil se bilder av ting jeg har
fått fra de andre leverandørene, så må
dere si i fra. (:

Stikkord: , , , , , , , ,

7 kommentar to “Face”

  1. Nicoline Says:

    Hvilken butikk eier faren din og hvor:-)? kult.

  2. Ann-Helen Says:

    Så heldig! Må være digg å bare få sånne ting 😀

  3. Synnøve Says:

    Nicoline: Han eier en brillebutikk som heter «Øye for Øye». Den butikken er å finne på Eikersenteret.

    Ann-Helen: Ja, det er ganske digg. Det kuleste jeg har fått er et ekte silkeskjerf fra Roberto Cavalli.

  4. Nicoline Says:

    Det hadde vært kult om du hadde vist noen andre ting du hadde fått også 🙂 du er heldig!

  5. Synnøve Says:

    Nicoline: Ja, men da skal jeg gjøre det. 🙂

  6. Nicoline Says:

    Jeg gleder meg 😀 Jeg digger bloggen din 🙂

  7. Synnøve Says:

    Takk, så bra! 😀 Vet ikke om du har fått lest siste innlegget jeg skrev, men jeg skal i hvertfall prøve å få lagt ut noen bilder i dag.

Legg igjen en kommentar

