Yoga Fire konsert

Heisann.
I dag tidlig fikk jeg en melding av Rebecca på facebook hvor hun spurte om jeg ville bli med på konsert, fordi alle andre hadde svineinfluensa. Klart jeg sa ja!

https://i1.wp.com/pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00694/Yoga_Fire_Presse_69499116x9.jpg

Nuvel.. Bandet heter Yoga Fire og består av fem medlemmer;
Vokal: Esben Selvig («Dansken»),
Gitar: Jonas Forsang Moksnes («Apollo»),
Bass: Aslak Hartberg («Alis»),
Synth og rytmegitar: Sveinung Eide («Dr. S») og
Trommer: Søren Brandt («Posen»).

Kjetil ble også med, selv om han har svineinfluensa og er en pest, men det går greit. Jo flere jo bedre. Kul konsert!

https://i1.wp.com/www.massiv.no/bilder/33_200905151611_210792001.jpgVokalisten i bandet (bildet over) kom også bort og ga meg en våt, svett klem. Det var jo.. kult.

Stikkord: , , , ,

2 kommentar to “Yoga Fire konsert”

  1. Kjetil Says:

    Den klemmen var betatt og lidenskapelig. Dere to hadde virkelig noe på gang! *whistle*

  2. Synnøve Says:

    Selvfølgelig! Meg og han for alltid.

Legg igjen en kommentar

