It is all the same.

Be prepared – dette er et emo-innlegg.

Nå (igjen) skal jeg klage og syte, og dere skal få lov til å kritisere dette innlegget, men samtidig, det er dere som velger å lese dette.

IMG_3644_02
(Bildet ble tatt første semesterer i 9. klasse. Skjeve smil er jo kult da, he-ehe)

Jeg er så dritt lei av å gjøre det samme dag etter dag. Stå opp, gå på skolen, komme hjem, gjøre noen plikter hjemme og lage middag, gjøre lekser, dra på dansing, komme hjem fra dansing, slappe litt av og så gjøre noen lekser igjen før jeg skal til sengs.

Jeg har ikke lenger tid til mine bestevenner, og jeg kan vel ikke klandre noen andre enn meg selv. Jeg savner dem. Savner å snakke med dem og le med dem. Savner å høre de små kommentarene om hvor teit jeg kan være, før jeg så gir dem noen kommentarer tilbake. Savner å være hjemme hos meg og sitte rundt kjøkkenbordet med kaffe og en bok som handler om de utroligste ting. Savner å være hos dem og se på en film/tv med så mye godteri at vi blir dårlige. Savner å dra på café og snakke om hvor teite noen forandringer kan være og diskutere hvem som har flest lekser og mest å gjøre.  Jeg savner vennene mine.

Bortsett fra det, så savner jeg det å være noen. Det å ha noe annet i hodet enn hva jeg skal lage til middag og hvilke karakterer jeg ønsker meg i de forskjellige fagene. Jeg skulle ønske jeg gledet meg over- og til de samme tingene jeg gjorde før, også ønsker jeg at mine fremtidsplaner bare ble lysere og klarere i stede for å viskes ut. Jeg har virkelig ikke noe liv lenger. Jeg er ingen.

Stikkord: , , , , ,

2 kommentar to “It is all the same.”

  1. Mamma Says:

    Du er verdens beste datter, glad i deg

  2. lillecamilla Says:

    Føler med deg.. -.-

Legg igjen en kommentar

