Ting du kanskje ikke visste . . . .

(U)nyttig fakta om meg. Tenkte at det kanskje kunne være spennende for fremtidige stalker’s.

  1. Viktigste personen i mitt liv er Vetle – han er mitt alt.
  2. Jeg elsker mat – lage og spise.
  3. Jeg har alltid rene ører.
  4. Hater å ta feil, men tør å innrømme mine feil.
  5. Jeg hater når folk gir meg kallenavn eller assosierer navnet mitt med gulosten Synnøve. Faen heller, jeg er hverken gul eller lukter vondt. Dessuten blir jeg ikke klam og svett i rom-temperatur.
  6. Jeg får hele tiden høre at jeg lukter godt, selv etter at jeg har trent og egentlig er litt svett. Haha. Neimen så greit da.
  7. Det er bare utlendinger som «faller» for meg. Nordmenn synes jeg er teit.
  8. Mamman min er ei vidunderlig dame som jeg ville gått jorden rundt for.
  9. Jeg foretrekker en god bok fremfor musikk og filmer.
  10. Jeg shopper alt for mye.
  11. Jeg hater å «henge» i byen.
  12. Elsker å sitte på café.
  13. Selv om jeg foretrekker en god bok fremfor musikk, så er jeg utrolig glad i musikk og kan høre på det meste, men jeg avskyr trance og danseband. JESUS! Hvem startet det?!?!?!
  14. Nei – jeg er ikke kristen.
  15. Jeg klarer ikke lære meg noe om kristendommen fordi det er så kjedelig at det går rett inn og rett ut.
  16. Jeg er fascinert av buddhismen og hinduismen.
  17. Dansing har jeg alltid elsket, men jeg har tider hvor jeg ikke takler det.
  18. Jeg har alltid déjà vu.
  19. Jeg føler med ubekvem når jeg skal ta bilder av meg selv. Det blir kleint, altså.
  20. Synes sminke er både kult og ekkelt.
  21. Ønsket å bli kronprins-Håkons kone da jeg var liten, men så ble han sammen med Mette-Marit og jeg tegnet blå tenner på henne i alle aviser jeg fant.
  22. Jeg har helt sykt svake ankler.
  23. Jeg er sjelden forelsket.
  24. Når det kommer til skytespill/leker, så melder jeg meg ut. Synes man ikke skal leke med noe som så mange mennesker hele tiden dør av.
  25. Jeg elsker sommer og kan ikke fordra vinteren.
  26. Jeg har det vanskelig for å si nei.
  27. Når jeg snakker med gutter over nettet, så har jeg en tendens til å skremme dem bort. 🙂
  28. Jeg er paranoid.
  29. Jeg er veldig emosjonell.
  30. Jeg hater å ha bursdag.

11-13.sept_Tyskland 053

Stikkord: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

10 kommentar to “Ting du kanskje ikke visste . . . .”

  1. Ane Says:

    Hehe, nr. 7 gjelder stort sett for meg også, derfor ble jeg ganske overrasket da jeg møtte Thomas=)

  2. Synnøve Says:

    Ane: Åh, så hyggelig, da. ^^,

  3. Steffis Says:

    Du er ganske skummer på internett ja =)

  4. Synnøve Says:

    Steffen: Er jeg vel ikke. Bare pinglegutter som synes det. Heh 😀

  5. Maria Says:

    Hvorfor hater du å ha bursdag? :O

  6. Synnøve Says:

    Maria: Fordi jeg kan ikke huske sist jeg hadde en fin bursdag. Det å ha bursdag er noe man generelt gleder seg til, men det var alltid en skuffelse for meg og noe dumt som skjedde, såja.

  7. Silje Says:

    Jeg har tre ting å si:

    1 – Jo, du er flink til å si nei!
    2 – Da jeg var på din alder var jeg forelsket i alle.
    3 – Når du fyller 16 skal du og Vetle få kakemonstermuffins, jeg lover!

  8. Synne Says:

    Morsomt med sånne lister 😉

  9. Synnøve Says:

    Silje: Kun med deg, så.(heh) Haha, ja, jeg vet det. Kult!
    Synne: Ja, det er vel det. : )

  10. Mamma Says:

    Hadde alle hatt døtre som deg, eller skal jeg si tenåringer som deg, Du er herlig 😉

Legg igjen en kommentar

