NY header

wordpress09

Nå har jeg laget ny header. Den er ikke 100% akkurat, etter som jeg var i halvsøvne da jeg laget den, men jeg var så lei av den samme gamle, så da måtte jeg kjapt sette sammen noe.

Stikkord:

7 kommentar to “NY header”

  1. Connie Says:

    Finfin header, du har talent (:

  2. Synnøve Says:

    Haha, takk, men akkurat den headeren der ble midt på treet. Jeg ser med en gang feil jeg kunne ha gjort bedre.

  3. Jørgen Says:

    Den var fin! Du er nå rett så flink, må jeg si!

  4. Synnøve Says:

    Jørgen: Takk! ^^

  5. ida Says:

    flink du er
    hvilket redigeringsprogram

  6. ida Says:

    flink du er!.
    hvordan redigeringsprogram bruker du?

  7. Synnøve Says:

    Photoshop CS

Legg igjen en kommentar

