New Moon – Helt ny trailer.

Det kommer hele tiden nye trailere på den nye «New Moon» filmen som skal komme 20. november, men det er aldri noen vi ikke har sett før (før denne da, selvfølgelig): en splitter ny trailer av den så etterlengtete «New Moon».

«New Moon» er film nummer to i Twilight-sagaen som er skrevet av Stephenie Meyer. Filmen har Norgespremiere 20.november og vi kan vente film nummer tre, Eclipse i 2010.

Stikkord: , , , , ,

10 kommentar to “New Moon – Helt ny trailer.”

  1. Solveig Says:

    Det var bra treiler… Gleder meg til å se den. Håper den blir like bra som boken..;D

  2. Silje Nygaard Says:

    Episk!

  3. Eveline Says:

    Jeg gleder meg bare MER OG MER!
    Herlig trailer.

  4. MissPop Says:

    Nå har jeg lest alle bøkene, så jeg syns traileren var kul… MEN De som ikke har lest bøkene får jo høre nærmest hele handlingen før de setter seg i kinosalen. Syns amerikanere er veldig gode på å avløre filmer. ugh…

  5. Marianne Says:

    Eh… skjer med at ulvene er knøtt små? jeg tror den ikke kommer til å bli noe bedere enn bøkene… har nesten gitt opp Twilight helt.

  6. Synnøve Says:

    Solveig: Filmer blir sjelden bedre enn bøkene, men jeg tror filmen blir ganske bra.
    MissPop: Jeg er helt enig med deg der. Hvilken glede kan de som ikke har lest bøkene få av å se filmen når de har sett alt som er av handling i traileren.
    Marianne: Igjen: Filmer blir sjelden bedre enn bøkene. Jeg forventet også at ulvene skulle være større, men det er ikke stort å gjøre med det nå.

    🙂

  7. Sigrid :) Says:

    Må se, må se!

  8. June Says:

    Synes han har så «søt» stemme når han sier «It will be as I never existed..». Og det er sikkert mye som er forandret fra boka; som f.eks. at hun kan se han når hun opprinnelig bare hørte han… Greit, jeg gir snart opp. Sånn går det vel med for høye forventninger?

    Bra bok ❤

  9. Martin Says:

    Over to the rated!

  10. Hanne Says:

    GLEEEDER meg til den filmen kommer 😀

Legg igjen en kommentar

