Tyskland 11 – 13. september 2009

11-13.sept_Tyskland 011

11-13.sept_Tyskland 015

11-13.sept_Tyskland 020

11-13.sept_Tyskland 031

11-13.sept_Tyskland 032
På scenen der det skulle være show, men så fikk jeg ikke lov til å ta bilder under showet, så da ble det et bilde før de satte i gang. Smart, hva? : D
11-13.sept_Tyskland 056

11-13.sept_Tyskland 059

11-13.sept_Tyskland 080

11-13.sept_Tyskland 119

11-13.sept_Tyskland 120

11-13.sept_Tyskland 122

11-13.sept_Tyskland 129
Nå har jeg kjøpt meg to «Café au lait» kopper, så jeg forventer at en av dere kommer på besøk og drikker kaffe med meg. : )
11-13.sept_Tyskland 130
Jeg fikk en Roberto Cavalli veske helt gratis. HA-HA-HA!
11-13.sept_Tyskland 132
Jeg har kjøpt noen nye buttons i det siste.
11-13.sept_Tyskland 134
Jeg har lenge klaget over at jeg ikke kan bruke foundation på grunn av oljene, men HEI! Qlinique er fantastisk og har en super foundation uten olje.

God kveld!

Til en forandring har jeg startet med alle bildene først, og så litt tekst. (yeah’eee) Denne helgen var jeg, Vetle, min far og hans kjæreste i Tyskland. Ok, nuvel. Vi dro med båten til Tyskland på fredag – kom frem på lørdag og var der i fire timer før vi så skulle hjem, men hei; fire timer er mere enn ingenting.  På båten var det mye kult. Det var bl.a. to utrolig kule show med musikk, dans og akrobatikk (de som kjenner meg vet at jeg har det veldig bra når jeg ser på slike show). Mm, velvel, jeg holder dette kort.(…)

Stikkord: , , , , ,

4 kommentar to “Tyskland 11 – 13. september 2009”

  1. Marthe Says:

    Passe på så du ikke blir tatt av vinden da, Synnøve! Og jeg kjøpte òg clinique på feriga! : D

  2. Synnøve Says:

    Marthe: Det var like før. Oh, Qlinique er best! 😀

  3. Alf Says:

    Kanskje ikke helt Tyskland, men Kiel Harbour? 😉

  4. Synnøve Says:

    Alf: True

Legg igjen en kommentar

