«Ypper du er du stygg i trynet vir’u værra med ut så skarru få bank av meg og meg og meg og meg og meg. Du får deg en midt i trynet, Midt i trynet»

itunes_note

Da er det på tide og dele med dere hvilke’ sanger jeg hører på for tiden.

Bon JoviYou give love a bad name
Cat StevensFather and son
Trang FødselMidt i trynet
Kaizers OrchestraBris
Kaizers OrchestraKnekker deg til sist
Kaizers OrchestraOmpa til du dør
Kaizers OrchestraMr. Kaizer, hans Constanse og meg
Freddie MercuryLiving on my own
Kings of LeonUse Somebody

Stikkord: , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

