Hablahabla HEY!

Hei og hopp!

I dag var jeg i dåpen til min kjære niese, Tiril Isabell. Hun er et av de desidert vakreste skapningene i verden. ÅÅH! Jeg er så heldig som får være hennes tante og fadder.

Dåp_Tiril_05_06_09 096

Begynner å bli litt lei av å bli tatt bilde av. . .

Dåp_Tiril_05_06_09 103

Tiril smiler og ler hele tiden. Vidunder barn, altså.

Dåp_Tiril_05_06_09 016

Prest, Lena med Tiril, Nicklas, Theodor, Tony, Helene og meg.

Dåp_Tiril_05_06_09 026

Foreldre, dåpsbarn og faddere.

Dåp_Tiril_05_06_09 020

Theodor er en flott gutt.

Dåp_Tiril_05_06_09 066

MMM! KAKERRR!!!

Dåp_Tiril_05_06_09 041

Helene er min eldste niese. Nydelig jente.

Dåp_Tiril_05_06_09 077

Theodor gjorde noe teit, så jeg lo litt mye.

Dåp_Tiril_05_06_09 093

Meg, Tiril og Lena.

Dåp_Tiril_05_06_09 095

Jeg kan skriv navn på hele hurven her, men det gidder jeg ikke. Det er bilde av søsken, tanter, onkler, oldemor, mormor og mor.

Det blir ikke så mye blogging nå i sommer, men det får dere tåle.

Stikkord: , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

