Some guys just can’t handle Vegas

https://i1.wp.com/aloofkid.com/wp-content/uploads/2009/06/the-hangover-movie-poster-aloofkid-dot-com.jpg

I går dro jeg og Vetle på kino for å se på filmen «Hangover» og det er en av de desidert kuleste filmene jeg har sett på lenge.

Filmen handler om Doug som to dager dager før bryllupet sitt, drar sammen med kompisene sine Phil, Stu og svogeren Alan til Las Vegas for å ha et utdrikningslag  de lover seg selv å aldri glemme. – Løftet innfris til de grader og Phil, Stu og Alan våkner med kraftig hodebank og en luksussuit som er helt ramponert. Ikke nok med det, så befinner det seg en tiger på badet og en baby i et skap, og ingen av dem aner hvordan de har kommet seg dit, eller hva som skjedde den natten. Deres største problem er hverken tigeren eller babyen, det er å finne deres venn, Doug, som har blitt borte i løpet av natten.

Filmen spilles av skuespillere som: Bradley Cooper, Heather Graham, Jeffrey Tambor, Ed Helms, Zach Galifianakis, Ken Jeong, Justin Bartha, Ian Anthony Dale, Rachael Harris, Matt Walsh og Bryan Callen. Bokseren Mike Tyson har også en liten rolle i filmen.

Zach Galifianakis, Bradley Cooper og Ed Helms i Hangover

Hangover

Hangover

Hangover

Hangover

Hangover

Har dere sett den?

Og hva synes dere om den?

Stikkord: , , , , , , , , , , , , ,

7 kommentar to “Some guys just can’t handle Vegas”

  1. Connie Says:

    Jeg vil se den 😀

  2. Synnøve Says:

    Connie: JA, DEN BURDE DU SE. 😀

  3. Steffis Says:

    Den har jeg alltid villet se siden jeg så reklamen på TV! =)
    Har ikke fått tid til å sett den enda da.
    Men den ser jo så morsom ut! 😀

  4. Synnøve Says:

    Steffen: Jeg var litt skeptisk første gangen jeg så traileren – tenkte bare at den var «liksom-morsom», men jeg hadde veldig feil.
    Filmen er utrolig bra og morsom. Jeg fikk jo vondt av å le til og med.

  5. Connie Says:

    «Du er treg» blablabla!
    Unnskyld for ikke å være Lene Alexandra fan 1#, som deg. Ingen kan virkerlig måle seg med din kjærlighet for henne.

  6. Synnøve Says:

    Connie: Ok ok. Jeg virkelig ELSKER HENNE å zånn! ZTØRSTE (med stooor Z) fan i verden.

  7. Mats K.H Says:

    Haha, den var ganske morsom! : d

Legg igjen en kommentar

