Båttur

I går dro vi (jeg, Vetle, mor og hennes kjæreste) på båttur, og kom hjem i dag. Herregud, jeg er sååå solbrent på ben, armer, rygg og skuldre.

23-24juni_båttur 011

Jeg og Vetle på båten.

23-24juni_båttur 027

Det ble så mange båter i bukta der at flere måtte snu og dra et annet sted.

23-24juni_båttur 032

Vetle i kjent stil.

23-24juni_båttur 039

NEW SHOES. kule, hva? : D

23-24juni_båttur 060

MMMHM! DIGG! Uten sminke, solbrent og rar míne.

23-24juni_båttur 063

Jeg har fødselsflekk under armen. Kan dere se den?

23-24juni_båttur 042

Vetle fanger vepser.

Stikkord: , , , , , , , ,

3 kommentar to “Båttur”

  1. Silje Nygaard Says:

    Jeg trodde aldri jeg skulle leve den dagen du fikk deg nye sko! Grats! Jeg tror jeg runder ti par selv snart, såehhhh.. Men kews, da! Hils ho mor!

  2. Synnøve Says:

    Hallooooo. Jeg kjøpte to parr på èn uke. Det føltes godt.

  3. Steffis Says:

    Koslig.

Legg igjen en kommentar

