Du ser ut som Brad Pitt…

..sa Stig til meg i går.

– Hva faen?
– Ja, du ser ut som Brad Pitt.

så dulter han bort i faren min

– Ser hun ikke ut som Brad Pitt kanskje?

Jeg kikker stygt på han og snøfter høyt

– OKOK! Søstra hans… (Jeg vet ikke om han har en søster.. Jepp)

Hei på dere! Ja, jeg vet hva klokken er, men jeg er aldeles ikke trøtt. For øyeblikket sitter jeg og ser på Sweeney Todd og hoster ribbeina ut av meg.

HEIHEI, jeg har også et bilde av meg selv som jeg vil dele med dere. Jeg har faktisk åtte Wayfarer på meg. Det var meget tungt på nesen, må jeg si.

20.juni 019

Stikkord: , , ,

Legg igjen en kommentar

