Sommerferie

HALLOOOO!! Selv om du har et kamera i hånden, så gjør det deg ikke flink til å ta bilder. Det er det samme som om man skulle vært flink til å tegne bare fordi man holdt i en blyant.

HEISANN SVEISANN FOLKENS!

I dag var siste skoledag i 9. klasse, noe jeg synes er herlig. Jeg tror jeg kom 20-30 minutter for sent ettersom jeg ventet på at frokosten skulle komme i retur. Mmm, herlig. Gud, som jeg elsker å være syk.

Det blir så deilig med en lang ferie, og for dere som ikke vet hvor jeg skal dra, så kan jeg vel fortelle dere det; Portugal i ti dager og Tyrkia i to uker. Sånn, nå kan dere misunne meg MASSE : D

K&H vurdering. Flink flink flink.

K&Hvurdering

Et malerie vi skulle lage (vi skulle herme etter et verk fra en kjent kunstner).
Denne er ganske rævdårlig, men jeg fikk en femmer da. He-he-he

LaScapligiata

Jeg og Vetle er søte som sukker.

3

Stikkord: , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

