Helgas bursdag

Helga feiret bursdagen sin i dag. Hun har egentlig bursdag 6.juli, men alle har da forlatt henne, så da valgte hun å ta det nå i stede.

Så snill som jeg er, så spleiset jeg på The Sims 3 sammen med Madeleine og Ulrikke, også spleiset jeg og Ulrikke på en sjokoladekake fra Lampeland bakeri. Den var ganske god, så hadde det ikke vært for at jeg fant et (stivt – sånn at du kunne brekke det) hår i kaken, så hadde jeg vel spist hvertfall halve kaken.

Resten av kvelden brukte vi på å gaule/skrike/rope/hyle/synge til sanger fra singstar rock, pop og norske hits. Det var jo pent. eheheheeeh. 😀

Det blir vel noen bilder senere.

Stikkord: , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

