Ulrikke på besøk i Porsgrunn

Heisann, og god kveld.

Denne helgen har Ulrikke vært på besøk i Porsgrunn (hvor jeg da bor med min mor hver andre helg og i noen ferier). Jeg vil vel påstå at vi begge har hatt det veldig trivelig.

Tror ikke jeg skal si så mye, men siden Ulrikke var så flittig med det å ta bilder (med litt hjelp fra meg og Vetle), så kan jeg vel legge ut noen av dem.

Juni 006

Planen var å gå til butikken, men når man kommer over en lekeplass, så er det vanskelig å la være. . . .

Juni 025
Vetle koser seg i solen. 🙂

Juni 027
Blid som solen.

Juni 028
Ulrikke på brygga i Porsgrunn.

Juni 029
Jeg ser sånn liten og tjukk ut. Dessuten, så er det jo herlig med bilder av mennesker som spiser, synes dere ikke? Jeg har i hvertfall aldri vært penere. 🙂

Juni 032
Fjerde gang jeg traff yngste niesen min, Tiril. Bildet er litt uklart, men hun er fremdeles like søt –  også når hun setter opp en grimase.

Juni 034
Jeg tror dette er det snåleste bildet jeg har sett på en stund. Det er min nevø (Theodor) som prøver å dytte min eldste niese (Helene) over sofakanten.

Stikkord: , , , ,

Én kommentar to “Ulrikke på besøk i Porsgrunn”

  1. Steffis Says:

    So koslig det ser ut =)

Legg igjen en kommentar

