Hvil i fred

ralph_andrew_scobie
Ralph Andrew Scobie
Født: 9-2-1939 * Døde: 13-5-2009

I dag var jeg i begravelsen til min kjære onkel Ralph. Han er vel egentlig min fars onkel, men jeg har alltid sett på han og kjent han som «onkel Ralph».Jeg husker ikke stort av den tiden jeg var sammen med han – det har vel muligens med det at jeg så han sjelden og jeg var betydelig yngre da vi faktisk var sammen og ikke bare hilste på hverandre. Ralph var ofte i Kongsberg de gangene det var Jazz-festival. Her solgte han diverse ting fra boden sin, som hans  kjære Inger og han hadde tatt med.

Jeg synes det er rart å tenke på at 2.mai mottok jeg en konfirmasjonsgave fra han og at han døde mens jeg var og deltok i en danseforestilling – mens jeg opplevde noe som vil være et minne for meg i mange år, så hadde han sin siste dag. Han kunne vel ikke dødd på en «bedre» måte enn det han gjorde. Han var omringet av sine beste venner, med en øl i ene hånden og en trommestikke i den andre (han har alltid elsket å spille trommer og spilte faktisk i et band). Han var så  ung. Bare 70 år gammel.

Hvil i fred onkel Ralph.

All kondolanse til hans kjære Inger, hans søsken, barn og barnebarn.

Stikkord: , , ,

2 kommentar to “Hvil i fred”

  1. Helene Says:

    kondolerer.

  2. Steffis Says:

    Huff da =/

Legg igjen en kommentar

