17. mai!

Hei, og god kveld. 🙂

Først vil jeg bare si at det er så SINNSYKT kult at Aleksander Rybak vant Melodi Gand-Prix i går. Jeg satt og så på fra det startet til det sluttet, og jeg er mektig imponert. Det er ikke noen som har fått så høy poengsum noen gang i MGP. Åh, jeg er så stolt, jeg.
https://i2.wp.com/www.eurovision.tv/img/upload/news/2009/Norway/Profile/F_Alexander_Rybak_0131_2.jpg
Bortsett fra det, så hadde jeg konfirmasjonsfeiring hos min mor i går. Det var jo rimelig kult. Helt fantastisk mye god mat, og det er vel noe jeg vil savne ved å ha konfirmasjon. Tenkte jeg kunne legge til noen bilder, men jeg bør vel si at jeg har ikke tatt bildene – det var vel min niese på syv år som løp rundt med kameraet.
Mai2009_ 011
Druer er godt!
Mai2009_ 019
Vetle er søt!
Mai2009_ 091
– Mindre enn halvparten av hva jeg har fått tilsammen. Jeg følte for å legge dette bildet ut sånn at dere kan se litt på det og misunne meg for alt jeg nå kan kjøpe.

Jeg må vel nesten gratulere dere med dagen også. GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN! HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!
Foto05

En smule teit innlegg, men det får gå.

Stikkord: , , , , , , ,

Én kommentar to “17. mai!”

  1. Super Says:

    Jeg er LIVREDD for Rybak. Jeg tuller ikke, jeg har mareritt om han. Jeg håper han dør:(

Legg igjen en kommentar

