Tiril

God dag alle sammen.

I helgen var jeg og besøkte min storesøster som nettopp hadde kommet hjem fra sykehuset med sin kjære lille Tiril – min niese. Tiril var veldig stille og rolig, og gråt ikke en eneste gang. Vidunder jente, altså.

april2009_-007

Bortsett fra det, så er jeg syk igjen, noe som ikke passer nå i det hele tatt.
I løpet av denne uken har jeg tre muntlige fremføringer og en innlevering + en hel del med lekser, så nei, det passer ikke å bli syk nå, men har jeg egentlig noe valg når bakteriene allerede har okkupert kroppen min?

Stikkord: , , , , ,

7 kommentar to “Tiril”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    😀
    Søtt ^^
    God bedring da =)

  2. Synnøve Says:

    Steffen: Takk og takk ^^

  3. Jørgen Says:

    Så nydelig en baby!

    ..og ja; god bedring! 🙂

  4. Synnøve Says:

    Jørgen: Ja, ikke sant? – takk 😀 Mm, ikke lenge til jeg blir frisk igjen nå da.

  5. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Du må blogge mer!
    Det er jo så koslig å lese =)

  6. Synnøve Says:

    Steffen: Jada, jeg skal blogge mer, men folk kommenterer lite. 🙂

  7. Helene Says:

    Dere er trolig søte begge to. Helt enig, du må blogge mer. Du skriver så bra, så det er gøy å lese.

Legg igjen en kommentar

