Filmtitting and shit..

00:55
God kveld/natt, ettellerannet.
Igjen har jeg vært en uke i Porsgrunn, denne gangen i forbindelse med vinterferie. Jeg liker å bo hos mamma i helgene og enukersferiene. Mamma er søt.

For øyeblikket sitter jeg i stuen og ser på The Lord of the Rings (LOTR), og det har jeg gjort siden klokken var rundt åtte, så jeg føler en stor trang til å lette på rumpen snart.

«I feel something – a slight tingling in my fingers, I think it’s affecting me.»
Legolas

Når sant skal sies, så synes jeg det ikke er spesielt motiverende å skrive innlegg når det er så få som kommenterer, så fra nå av; Kommenter i bøttevis. Go on!

Fortell gjerne om den siste filmen du/dere så.

Stikkord: , ,

4 kommentar to “Filmtitting and shit..”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Endelig ett nytt innlegg 😀
    (Yey)
    Mmm.. Lord of the rings, kul film trilogi egentlig, hehehe.
    Siste filmen jeg så var vel «Tenacius D, pick of desteny» 😛
    Veldig morsom film, med yndligs skuespilleren min Jack Black 😀

  2. Synnøve Says:

    Steffen: Ja, jeg er veldig glad i LOTR. Ooh, den vil jeg også se. Hørt mye bra om den, så jeg tipper jeg kunne likt den.

  3. Steffen H. Kjørsvik Says:

    http://www.megavideo.com/?v=GO1UMQC9

    Du kan se filmen her : )
    Og ja, LOTR er en av de få fantacy-filmene jeg liker.. For de klarer å gjøre det virklig EPIC! Når de som lager filmen ikke legger arbeid i miljøet blir bare hele filmen møl. : )

  4. Synnøve Says:

    Steffen: Ih, takk, skal ta en titt. Mm, fabelaktige filmer.

Legg igjen en kommentar

