Money, money, money

God kveld!

I dag har jeg vært i byen med Ulrikke og Helga for å kjøpe meg klær o.l.. Helga og Ulrikke dro tidlig fordi de skulle ha sangtime, så jeg fortsatte å se etter klær alene. Jeg tror ikke jeg gidder å skrive så mye i dag, så jeg kan heller vise dere noen bilder av hva jeg kjøpte.

180209-010

Den blå toppen var en forsinket bursdagsgave fra Ulrikke (tusen takk!), og
den hvite toppen er rett og slett en helt enkel topp for kr. 50,-

180209-004

Øredobber fra Glitter kr. 32.90,-

180209-006

På Vita var det salg på diverse greier, så jeg kjøpte like greit fire neglelakker.
En blank, en i sølv, en gullliknende en og en hvit. Det kostet kr. 32.50 per stk.

180209-013

Stikkord: , , , , , , ,

Én kommentar to “Money, money, money”

  1. Mats K.H Says:

    Slacker!

    Nye innlegg? ‘-..-

Legg igjen en kommentar

