SMOOOOTHIEEE!!

HEI!

I dag hadde jeg en ekstremt kort dag. Alt  i alt, så hadde jeg tre skoletimer som tilsvarer 165 minutter + to friminutt som er på ti og tretti minutter. Herlig!

På skolen skulle vi ta en sprøyte på nedreoverarm (eeeja) for å se om vi får noen allergiske reaksjoner før vi så skal ta BCG sprøyte. Pysete som jeg er, så var jo det grusomt. Jeg glemte jo helt å puste og var ikke langt i fra å svime av. Haha, herregud. Når jeg nå tenker på det, så blir jeg ganske så flau. Det var kun ett stikk og litt svie, men så var det hele ferdig, så for de av dere som ikke enda har tatt det; det går så bra.

Nå har jeg (nesten) nettopp kommet hjem fra dansing og laget meg litt smoothie som smaker himmelsk. Jeg synes selv at jeg er veldig flink, så det så. Smoothie’n smaker blåbær, bringebær, banan og vanilje.

160209-006

Stikkord: , ,

Én kommentar to “SMOOOOTHIEEE!!”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Hum.. Høres spennende ut : )
    Den smoothien ser god ut ja, frista med det når jeg så bilde!
    Hehe…

Legg igjen en kommentar

