Har ikke følelse i lårene

God kveld!

For rundt en time siden, så kom jeg hjem fra byen. Jeg vet ikke hvordan været er andre steder enn i Kongsberg, men her er det i hvertfall kaldt og vått. Vi har så absolutt ikke slaps, sørpe og vanndammer overalt, men vi har snø på en halv -til en meter, langs veikantene. Som om dette ikke var nok, så begynte det å snø i dag igjen og jeg kan ikke si det var denne dagen jeg ønsket at det skulle begynne å snø. Jeg hadde planlagt å dra til byen for å kjøpe en hårkur (for det trengs) uten å bli nedsnødd og våt, men ikke legg planer før du har sett an været, hva?

Jeg er kjempe kald fremdeles og som jeg sa, så kom jeg hjem for ca. en time siden, så jeg burde vel ha fått igjen varmen, men neida. Jeg har nesten ikke følelser i rumpa mi og lårene mine, og alt er på grunn av denne dumme vinteren. Jeg hater vinter, snø, kulde og følelsesløse rumper og lår.

040209snc3b8-0011

040209snc3b8-0021

Stikkord: , , , , ,

Én kommentar to “Har ikke følelse i lårene”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Oh darn, yea!

    Det er ikke akkurat deilig det å surre rundt ute i dette været :O
    Det er drit kaldt, det snør, det er grått og jævlig.. Puh!
    Håper du får varmen tilbake da! : )

Legg igjen en kommentar

