Glede kan så absolutt kjøpes

God dag!

Om to uker (ca), så har jeg bursdag og jeg har allerede fått en del penger. For de pengene har jeg nå bestilt litt klær over nettet, f.eks; to kjoler, ett skjørt, en topp og ett par sko. Jeg har kjøpt glede. : )  (så og si)

Så(!) hva synes dere?

Stikkord: , , ,

9 kommentar to “Glede kan så absolutt kjøpes”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Jeg er ikke så flink når det gjelder jente klær, men det var ganske så kule antrekk det der 😀
    Selvom det er kanskje mer sommer antrekk?
    Hehe.

  2. Synnøve Says:

    Steffen: Takk. JA, sommerklær. Herregud, så sinnsykt jeg savner sommeren. : /

  3. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Oh yea!
    Vintern er ille, det er jo så kaldt ._.
    Blir nok fint til sommer’n 😀

  4. Hedvig Osen Says:

    Likte klærne, spessielt skoene! Gleder meg til å se deg i det! 😀

  5. Mina Says:

    utrolig fine klær! shopping på nettet er et must 🙂

    jeg utfordrer deg:
    1. Gå inn på mine bilder/mapper
    2. Velg den 6 mappen
    3. Finn det 6 bildet
    4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
    5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed om utfordringen til dem
    6. Du må skrive link til den som utfordret deg

    just for fun u know.

  6. Synnøve Says:

    Steffen: Sommer blir herlig.

    Hedvig: Takk. Mm, skoene er fine. Jeg gleder meg til å prøve det. 😀

  7. Synnøve Says:

    Mina: Takktakk. Shopping i det hele tatt er et must. 🙂

  8. Kaia Says:

    åå, elsker det du har kjøpt! Spess den blå kjolen (:
    Du har digg smak 😀

  9. Synnøve Says:

    Kaja: Takk ^^

Legg igjen en kommentar

