Musikken som går for tiden

itunes_note

Tenkte jeg skulle skrive ned litt av musikken jeg hører på for tiden. Det varierer hele tiden og alt er ikke like bra, men det er i hvertfall musikk som får meg gjennom kjedelige stunder ved at jeg konstant nynner/synger på dem.  Nå i det siste har jeg blitt hekta på Van Morrison bl.a. og diverse «sanger» fra Carter Burwell. Her er en liste over noen sanger jeg hører på for tiden:

Blue Foundation – Eyes on Fire
Carter Burwell – Bella’s Lullaby
Doors, The – Hello, I Love You
Gary Jules – Mad World
In Flames – Dead End
In Flames – Delight and Angers
Rush – Closer to the Heart
Rush – The Larger Bowl
Rush – Far Cry
Van Morrison – Me Thou My Vision
Van Morrison – Brown Eyed Girl
Van Morrison – Dancing in the Moonlight
Van Morrison – Have I Told You Lately That I Love You
Van Morrison – Moondance

Noen spesielle sanger dere har på hjernen om dagen?

Stikkord: , , , , , , ,

2 kommentar to “Musikken som går for tiden”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Vel, intressang musikk smak : )
    Delight and angers – In Flames er blitt en av mine favoritter også nå i det siste.
    Fin musikk smak (:

  2. Synnøve Says:

    Steffen: Jeg er ganske åpen for musikk, generelt. Ikke spesielt glad i trance eller danseband, men bortsett fra det, så er jeg svært lite fordomsfull. Takk! : )

Legg igjen en kommentar

