Fordi jeg fortjener det

HEI!

Nå har jeg kommet hjem fra dansing (street) og laget meg både kaffelatte og baguette. Ja, jeg synes virkelig at jeg fortjente det. Når sant skal sies, så er jeg ingen storspist frøken, men jeg har ikke rukket å spise middag i dag. Jeg har heller ikke orket å lage noe middag, så da endte det med at jeg lagde en helt fantastisk baguette med mye digg i. Jeg hadde planer om å legge ut et bilde av den, men det smakte bedre enn det så ut – for å si det sånn.

Kaffen derimot, smakte og så himmelsk ut (synes nå jeg). Jeg har nå det siste halvåret hatt helt dilla på kaffe og te. Jeg drikker hvertfall en kopp med te hver dag og av og til lager jeg meg litt latte, mocca eller espresso. NAM!
Jeg vurdere faktisk å begynne på baristakurs. Det positive ved det er at det ikke nødvendigvis er noen aldersgrense for det – herlig!

Å så et bilde av mesterverket (kremt).
020209_-001

Nå sitter jeg og spiser god piano gelé. Det er også noe jeg unner meg selv en mandagskveld. Ikke at jeg har godt av det, men jeg klarte ikke dy meg. Jordbær gelé er best, hva? Hadde planer om å legge ut et bilde av det også, men så fant jeg ut at dere ikke trenger å se mengden av gelé som jeg dytter i meg  på en ukedag (ikke det at det blir noen tradisjon, akkurat).

Vel, nå får jeg sette i gang med en nynorsk-stil som skal leveres på fredag.
Lenge leve nynorsken, eller hva? Jeg for min del kunne klart meg uten.
Uansett; Ha en fortsatt fin kveld.

Stikkord: , , ,

7 kommentar to “Fordi jeg fortjener det”

  1. Steffen H. Kjørsvik Says:

    Hehe, høres koslig ut da =)
    En baguette og en latte, det ble vist et ganske fransk måltid 😛
    Vel, te er godt! Men! Ikke all slags kaffe! Ikke kull-svart kaffe! Det smaker kull og det!._.
    Hehehe!

  2. Synnøve Says:

    Steffen: Det er meget koselig. JA! Et franskt måltid. Det tenkte jeg ikke over selv, men det er det jo så visst. Du vet; jeg er jo ei fransk pike (vel, nah). Jeg liker kaffe generelt, men jeg er enig med deg når det kommer til kullsvart kaffe, BORTSETT fra espresso. Espresso kan ikke sammenliknes.

  3. Mats K.H Says:

    Jeg synes virkelig du skal lage en latte til meg snart, Synnøve!

  4. Synnøve Says:

    Mats: Mm, det kan jeg vel gjøre. Vi kan få med oss Helga og Vetle,
    så kan vi alle sitte rundt kjøkkenbordet og drikke kaffe (igjen). 🙂

  5. Mats K.H Says:

    Ja
    Ja

    : D

  6. Hedvig Osen Says:

    JAA, LENGE LEVE NYNORSKEN.

    Dessuten, jeg spiser jordbærgelè nå, jeg også.
    Gleder meg til jeg også kan lage sånn kaffee! ;DDDD

  7. Synnøve Says:

    Mats: 😀

    Hedvig: Eja, klart det:D
    Gjør du? – Hvor kult er ikke det, kanskje(?).
    Ja, da kan du drikke kaffe hele tiden. 🙂

Legg igjen en kommentar

