Maria – Tegning

For en liten stund siden, så gjorde jeg meg ferdig med en tegning
av Maria i parallell klassen min. . . Tenkte jeg kunne dele den
med dere.

n661510350_1649724_44971

Jeg lot vær å tegne ørene på hårbøylen og det hun har
rundt halsen sin.

vinter_09-0012

Dette bildet av tegningen er bare tatt med mobilen min,
så kvaliteten er svært dårlig. Mye av skyggene er også
ødelagt/forsvunnet/borte på grunn av det.

Av det som er mulig å se av tegningen, så håper jeg dere
liker den. 🙂

Stikkord: ,

2 kommentar to “Maria – Tegning”

  1. Hedvig Osen Says:

    Hmm. Det var en kjempe fin tegning, og ikke vanskelig å se at det var Maria for å si det sånn. Men når jeg tegner, tegner jeg alltid mye mindre, i vært fall ti ganger mindre enn det du gjør. Hvordan klarer du å tenge så stort?

  2. Synnøve Says:

    Hedvig: Takk for det, nå ble jeg glad. : D
    Mm, jeg tror folk ofte tegner mindre for å ikke ta med detaljer osv,
    men jeg synes det er mest enkelt å tegne i riktig størrelse, fordi
    da er det enklere å måle. Før jeg begynner å tegne en person fra et bilde, så studerer jeg lengden fra f.eks haka til øreflippen. Jeg synes i hvertfall det er enklest.

Legg igjen en kommentar

